Trötta torsdag


Det är precis vad det har varit.
Inte alls bakis men alldeles för lite sömn, I did it..!
Nu är jag iaf äntligen hemma så nu är det inget synd om mig längre :P
Syrris har inte bara legat och latat sig idag som tur är så när jag kom hem luktade det räkor & curry från köket och hemmet var städat.
- Thenks siz ;))


Nu ska jag ta mig en närmare titt på alla underbara bilder från stockholm.
Så jävla awesome kväll så ni anar inte.
Vi kom iväg och vi gjorde det bra.
Frida du är så jävla underbar.. tack, tack, tack för kvällen och för att du övertalade mig att komma.
Helt grymt.
Grym tjej den där Josefsson :P
En lång natt satte dock sina spår på mig och idag var jag lite små sliten.
Inatt sover jag som ett litet barn vah.
Men först ett par timmar i soffan.
Tack & adjö.




Frulle på tåget imorse, helt okey gott :P Väldigt gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0