Sommar ända ut i fingerspetsarna


- Let me tell you about my saturdaynight..!


En väldigt tidsomptimistisk vän såg till så att vi helt enkelt inte hann med ett stopp hos Lizette.. :P
Vi hann med några cider på balkongen och sen var det hög tid för en taxi ner på stan.
En drink på Plock hade vi visserligen hunnit med men klackarna tog oss till Birger direkt.
Där väntade många välbekanta ansikten på oss ;)
Snyggt vänner.

Jag ler när jag tänker på det..!
Drinkar och återigen dessa shotts som dom envisas med att beställa in :P ?
Tillsist hamnade vi iaf på dansgolvet och ja låt oss säga att fötterrna var trötta imorse..
Imorse när jag promenerade hem i soluppgången.

Vid tre snåret blev det skoombyte och en liten paus i vanlig ordning för att invänta allesammans :P
Toalettbesök på Max.
Vidare till Mariannes och konstatera att vi inte skulle ställa oss i den milslånga kön utanför Gyros.
Ställde oss inne på Burger King istället och jag har nog alldrig köat så länge för en burger så mycket kan jag säga men det var det fan värt.
Trots att tiden rann ifrån oss totalt och det blev svårt att hinna ikapp :P
Men vad gör det när man har semster?
- Nada såklart.
Vi brännde nog en del kalorier där på småtimmarna också tippar jag.
Så mycket som vi skrattade på vägen hem är det egentligen ett under att man inte har träningsvärk i magen idag :P
Slocknade väl tillslut runt sex snåret och fyra timmar senare var vi uppe och redo för bad, what can I say.

Se och njut ;))























. the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0