Sol och bad.. en underbar söndag!


Har sagt det förr men jag säger det nog igen.
Sköna söndag.
Inatt blev det inte månags timmars sömn men äns så länge har jag lyckats hålla ögonen öppna så när som på några vilopauser i solen :P
Fem timmar ute i solen och två dopp.
Årets första :P
Mitt sällskap var förstås systeryster och Jossi och hennes kärlek.
Vi myste till det rätt ordenligt kan man säga..!
Jossi hade packat för picknick.
Goda baugetter, vattenmelon, bullar och balerinas.
- I adore you beautifull.
Det var en totalt underbar söndag på alla sätt och vis och ingen tid att passa what so ever.
Det är semester helt enkelt.

Nu har vi packat väskorna också.
Imorn bär det av uppåt i landet.
Ska bli så jävla skönt, åh vad jag längtat.. på tok för länge sen jag avnjöt sommaren där!
Jag har packat för en solig vecka så jag hoppas att allt går vägen ;)









Nu har jag bara ett besök i dushen kvar och sen ska jag krypa ner under täcket i soffan och ta igen mig lite och låta ögonen vila på söndagsfilm.
Pust nu börjar kroppen faktist kännas lite tung..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0