Semsterklar!


- Kan vi bara dra någon gång nu då?!

Har massa ny musik på listan, räknar dagarna, ah jag kan knappt vänta.. kan knappt bärga mig längre!
På lördag är det vi som kör en Pre-Gotland med Fridis.
Tror jag lyckades övertala Jossi också nyss  ;))
Ellärhur snyggis ?
På tok för många dagar sen sist underbaring.
Kommer bli ägigt som kidsen säger...!
Och nu ska jag inte hoppas på för mycket men damen hade ju saker att säga om nästa vecka som bara vore grädde på moset :P
- Daaaarling.. ladies!


Så lite shopping också.. nu är jag semesterklar!
Hittade äntligen ett par kilisar som fick följa med hem idag.
- I like..!
Ny keps till beachen eller dom där dagarna när man är lite för bakis eller trött på håret ;)
Och torr-shampo.
Köp två för hundra så där gjorde jag ett klipp!
Imorn ska utväxten bort också och sist men inte minst så har vi ju kameran.
Nu känner jag mig ganska redo för att dra :P



Nu blir det SATC sen en dush och sen vrida och vända sig i sängen ;))
Imorn vill jag vara pigg och slippa onda fötter...!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Frida

PreGotland is SOO ON! Jag dööör av längtar och vet du vad, de är såå jäävla snart! <3

2010-07-13 @ 23:48:12
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

vilka fina skor. Vart kommer de ifrån? =)

2010-07-14 @ 01:01:33
Postat av: Kajsa

På lördag köööör vi och sen drar vi för fa-an!!!!!!

Vi väntar på dig underbaring!



Skorna är från Bianco, älskar dom ;)

2010-07-14 @ 19:52:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0