Rött är sött ellär :P


Värmen sviker inte idag heller, termometern har nog inte varit under 28-30 strecket på ett par dygn nu vah?
Det är halvt omöjligt att sova på nätterna, det är stört varmt på jobbet.. och ute :P
- Men jag klagar inte och är ganska duktig på att påpeka det också!

Det blev en promenad till och från jobbet.
Idag också.
Det är sista veckan innan Visby så det är det minsta jag kan göra.
Det och att äta viktväkatranas heta nudelsoppa till lunch fast jag inte alls har något sug etfer het mat i den här hettan ;)







Idag klädde jag mig i en röt/vit randig klänning från Vila och röda båtskor och på axeln har jag nästan alltid en favorit från Friis & co. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0