Picknick klaar


Nu ska jag strax ut i solen och svettas igen ;)
Det blir lite mys i stadsparken ikväll men gamla och nuvarande kollegor.
Super-mys.
Aussie-Leilis är ju i stan :P
Lira lite fotboll, äta sallad och snacka skit.
- Here I come!

Men först har jag lite ärenden på stan.
Heels som måste klackas om och keps som ska införskaffas.
Och köpa sallad på Cupido ;)
Jag lämnar cykeln hemma och tar en promenad.
Det blir skönt, och ny musik har jag i lurarna också.
Ska bränna lite sommar plattor till roadtrippen så nu har vi massa ny musik och jag hittar nu favvisar hela tiden :P
Helt awesome.










Right now..

Så här ser jag ut nu, får se om jag ska byta shorts men annars är jag redo för staden/ Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0