Months has turn out to be days


Äntligen fredag, äntligen har vi kommit till den här helgen.
När vi faktist kan säga att den här helgen åker vi :P
Catrine och co. drar imorn.
Jag vill också men vi får köra en uppvärmning här i stan istället.
Inte fy skam att dansa klackarna i taket på Birger som jag skulle tro att vi ska.. ;)
Hr lagt några flaskor rosé på kylning.
Och JA i samma stund som jag skrev det där hörde jag hur det lät.. :P
'' Då får vi gå och köpa lite rosé och lägga på kylning.. ''


Har brännt några skivor nu, syrris höll på och få spader på mig :P
Men nu sitter hon och syr istället.
Vi har tagit in väskorna från förrådet men inte börjat fylla dom.
Ser det inte som ett drygt projekt rikigt.. men jag kankse gör när jag inser att väskan är på tok för liten för all packning (?)
Två veckor i sommer sverige vah.
Har kommit hem med en kasse varenda dag den här veckan känns det som!
I'll do what it takes to be prepared.





(( Plånboksvänligt.. 230:-
))


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh ! Vart ar du hittat skarfen nånstanns ? :)

2010-07-17 @ 12:32:35
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0