Last suffer :P

- Morning cupcakes!
Sitter och njuter av några lediga minuter i min ensamhet innan jag ska cykla iväg till jobbet.
Last day before vacation ;))
Frulle i magen, ansiktet mejkat, håret i en hästsvans och klänning på.
Check :P

Det finns en viss risk för att det blir jäkligt lungt på stan idag.
Det ryktas 33 grader.
Imorn också och då ska jag bada, banne mig.
Ikväll får vi se vad vi hittar på.
Fick ett väldigt sug efter lite lördgasdans med tjejerna.
Vi måste ju fan fira att vi har semseter.., men det är som du sa Jossi.
Bara ni inte får tag på någon jävla resa :P
Nej, inann the J's lämnar landet och vi lämnar stan vill jag ha en kväll på stan me rej' finis.
Annars dröjer det på took för länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0