I love the way you lie


Kanske inte alltid sant men så sjukt bra låt så det finns fan inte bättre (just nu) :P
Jag börjar med att ursäkta mig för eventuella stavfel, rosén börjar göra sig till känna om man säger så.
Snart tömt en dunk på några fjuttiga hours.
Möter nya männiksor varje kväll, gamla bekanta och nya snygga dudes ;)

Innan dudsen kom bestod våran förfest av att kika på bilderna hittils OCH eller mest av allt av att lyssna / DANSA till Rihanna/Eminem - Love the way you liv

På måndag är det Halmstad men det är fan tre kvällar kvar tills dess :P
Ärligt eller ägigt ;)
Nu kööööööör vi för fan jävla h*rungar (ursäkta språket, det är enbart innternt)
Fan vad jag älskar Frida och Syster <3<3<3
- Ahhhhhhhw, VAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kommer inte missa ett år eller en dag av vecka 29 så länge mina underbaringar vill följa med och göra veckan till annat än Semester :P FrökenJosefsson och syster.. what can I say?

- VAAAAAAAAD....................................?







Skulle vilja och kunna bjuda på hur många bilder som helst men jag har andra stuff för mig :P
Skaka rumpa och titts till waka waka och sen höjja armarna i ren africa anda till Love the way you lie <3

DS.
Mami tyckte det var lite små roligt/oroligt när jag sa att vi hade hunnit med fyra flaskor rosé och klockan var tre....DS.

Kommentarer
Postat av: Nu kör viiiii

Vad ska man säga?

Jag vill säga allt!

Rosé säger halva veckan.

Twins & Frdis säger resten av veckan <3

'' Im riding solo - Nu kör vi ''

Jag kunde aldrig ha en bättre vecka.

Love my self - och dom 2.

Och ja - So so sooo sober.

För det är då the truth comes out.

Det finns mer än 10 snygga dudes här.

(Som ringer mellan 12 och 19 haha)

Sen finns det flera haha... Som också ringer hahah...



Att det här vart mer en update än comments tar vi gjärna.

Copy by blogg.se imårrn.

NU Vi och dudsen.

Duds = Snygga boys hahahahahhaaaaa

2010-07-23 @ 23:19:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0