Halmstad.. vad!!!


Sitter på hotellrummet i Halmstad.
Det var slititgt att ta sig hit måste jag säga, eloge till stackars Fridis som får köra.
Drog ju direkt från klubben till färjan.
Tre timmars sömn på båten och en sovpaus på en mack för två timmars sömn i bilen.
Thats it och nu är vi här.
Tack gode gud för att jag inte var bakis idag.
Blandade ändå typ allt igår så jag hade inte blivit förvånad :P


Blir snart hämtade för lite grillning iaf och efter det blir det Måndagsklubben.
Långklänning it is.
Har ju lyckats skaffat mig en fet lårkaka på låret.
Fridis har skaffat sig en på aset :P
Min ser ut som en stor smashad hjärna så nu är jag rätt begränsad när det gäller kläder.
Har ju inte så många knälånga plagg med mig om man säger så :P

Visby avslutningen igår var awesome.
Först Burmeister, sen Kharma och sist Gute.
Underbart.
Veckan var helt jävla insane.
Helt annat än förra året, går inte och jämföra.
Vad fan gjorde vi då haha?
Supit sönder över hälften av heelsen vi hade med oss, laim :P
Köpte ett par nya idag.
Kroppen är nätt och jämt hel på utsidan men insidan är sliten kan man lungt säga.
Trots det - På't igen bah.
Imorn drar vi till Götet och Liseberg och lite mer fest.
Nu ska vi gnugga sönder Halmstad!
-Vaaaaad!?



Älskar er mina underbaringar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 10:48:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Frida

Älskar <3

2010-07-31 @ 15:58:12
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0