En kvällens för omväxlingsskull

Efter mycket om och men slutade det med det första alternativet :P
Som så många gånger förr..!
Hade länge håret rakt men tillslut fall jag för trycket och nu har jag precis lockat håret på Jossi med.
Nästa gång kankse jag kan nöja mig lockarna.
Tiden springer dock fortare än oss ikväll så ska vi hinna hem till Lizette först lär vi rappa på ;))
Fick nyss en 7,0 i mitt glas så det är tur att man är törstig :P

Nu har jag visat er kvällens i alla fall så ni vet ni vad ni ska hålla utkik efter på dansgolvet haha.
Mitt humör är på topp.
Kvällens låt är Tom Pulse med Cuando.




Kommentarer
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Du är såå fin i ditt lite ljusare hår, mycket finare än det kolsvarta :) Ha en lovely kväll!

2010-07-04 @ 01:44:23
URL: http://brus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0