En helt ny människa tillslut


Jag har varit så jävla bakis hela dagen.
Aldrig haft sån smärta i huvudet.
Helt galet.
Lite för mycket röka igår tror jag för alkoholen kan bara inte gjort så här!
Men efter frulle på sängen av Fridis och en hel dag ute på gården i solen så är jag äntligen back in buisnes.
Nu har jag repat mig, treo är lösningen på all sorts smärta :P
Tog bara hela dagen innan vi fick tag på ett rör.
Mn då gick det fort.
En dubbel och en dush ;)

Maten är på g.
Vi annamar förra årets trend att grilla varje dag ;)
Igår var det spett med sallad och tzatsiki till.
Ikväll blir det laxpaket.
Med kräftskärtar, purjolök, citronsmör, dill, fetaost och lax.
-Ja tack.

Igår var det Gutekällaren med Hoffmaestro.
Way to much people.
Men helt underbart förkrök här på gården med husets andra hyresgäster, och hyresvärd :P
Ikväll blir det kankse Innergården.
Imorn blir det Kallis.



Så här kan man leva, jag är tacksam för att jag får göra det i en vecka men mina underbara.
Innan vi åker vidare så blir det mer stek på Tofta, pröva Tofta afterbeach, mer Gute, Kallis, Petter och snook på Burmeister, Innergården som verkar vara jäkligt nice.... osv vah :P
The game goes on babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0