You're just a freaking clown..


Morning loved ones'

Passar på att göra en liten morgon update, fick lite sovmorgon idag..
Så jag och mami tar det lilla lugna här hemma innan jag ska ge mig ut i den totala kylan.
Minus 23 grader idag :/
Måste klä på mig allt jag äger och har för att inte frysa ihjäl!

Det är inte bara nordpolskyla utan röd dag så det borde bli stendött på stan.
Fast det blir det bombis inte!
Stänger altså lite tidigare idag och då hoppas jag att det är hyffsat lugnt på gymmet.
Löpband-Ja tack ;)

Ja just det!
Mami sov på soffan inatt för hemma kan hon inte vara.
Hon har fått äckligt besök av en mus eller flera i skafferiet den här gången :/
Kan anticimex bara komma och isolera och täta hela jävla lägenheten någon gång ellär?!
It's not freaking fun.. hon har ju fobi också!
Ussh.

Men det var det det.. talk to you tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0