What a wonderfull, wonderfull world...

Idag har jag haft världens bästa dag känns det som!
Wow.. så skulle jag nog beskriva den ;)

Åkte inte ner på stan förns vid tre tiden.
Massa chillis tid hemma altså för bara ingenting, skönt.
Tränade som fan!
45 min power på bandet.
Efter det körde jag igenom hela kroppen på maskinerna.
Sen satte jag mig på cykeln och cyklade 15 min också som avslut.

Efter det så släntrade jag in på jobbet medans jag väntade på Carro.
Fick en del gjort där kan man säga, handlade lite för att sedan kunna hänga undan några guldklimpar till vår/sommaren..
Gäääd I love it.
Visar imorn!
Sen blev det lite mer shopping.
Gjorde världens skofynd ;) Visar även det imorn.. har inte hunnit fota!

Vi satte oss på Wayens när vi tröttnade på rean.
Sen kom syster och vi gick och handlade för middag och åkte hem.
*Sallad, lax i ugn, avocado med massa vitlök och grovt as gott bröd med vitlökssör.
*Bubbel i glasen.
*Te till filmen.

Fantastiskt ;)) Åhh makes me smile!
Har myst i soffan sen dess, stjärnan drog nyss vettja!

Tack, Tack snygging.. you made the night <3
Nu har vi bäddat ner oss och det dröjer nog inte länge innan jag sover ;)


Godnatt!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0