Thanks baby..


Jag har äntligen landat i sängen, ren och fin, och snart blir jag ett med kudde & täcke ;)
Fredagen har bjudit på ganska mycket..

Efter jobbet blev det middagsmys på Regngatan!
Tajmade Issie på stan och fick buss-sällskap.
Fröken Envall bjöd på massa gott att äta - Nyttigt också vah ;) Jag gillart... as värt.
Blev en frisk promenix hem också med Jossi som sällskap..
Älskar er babes <3
Sånt här måste vi göra oftare.

Imorse hann jag svettas ordentilgt på gymmet, I'm going 60 minutes tänkte jag och det var precis vad jag gjorde också :P
Men my gääd vad jag fick pusha mig själv.. trodde aldrig jag skulle palla.
Brant uppförsbacke och högt tempo som resulterade i ganska många minus kalorier.. Sweet!
Hade en hurtig dam brevid mig som körde i 90 minuter så lite push fick jag nog där :P

Men nu måste jag släcka och vagga mig själv till sömns.. har snabba cash på hjärnan så det ska väl inte vara några problem hoppas jag ;)
-I thougt I was cool., you're cooler......



Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0