Ta hand om sig själv lite..



Morning sweet sunday and hello readers'

Vi (jag & syster altså, pratar nästan alltid i vi form) började dagen med lite mini-spa nästan.. ;)
Kirre satte sig i dushen och jag färgade håret.
Jag hade en färg i skåpet... lägligt vah, helt Awesome ju ;)
Ska snart skölja ur och dusha av mig jag också.
Raka benen, noppa ögonbrynen, fila fossingarna, ansiktsmask.. ah sånt som man inte alltd har lust med!

Syster håller på med frulle nu så jag måste nog äta innan färgen sköljs ur.
Värsta fina vädret idag också.. solen skiner!
As mysigt, vilket vinetrlandskap :P
Vi hoppas att den fortsätter så för då blir det en promenix ner till gymmet sen ;)


What can I say, I will enjoy my sunday!
Och så har jag en ny header nu...

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Home-Spa - Love it.

Och header är as trevlig!

2010-01-10 @ 12:33:28
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0