Stop do whatever it is you doing..


Det är mycket som snurrar i huvudet på mig nu.. men vad hjälper det, att jag ska tänka miljoner olika saker?
Det hjälper inte ett dugg, tvärtom!
Så därför måste jag bita ihop och tänka positivt, helst inte tänka alls!
Bara fokusera på mina nära&kära, på det positiva och kanske skriva av mig här lite då och då..


Jag gick och mötte mamsi och så svängde vi in på ica på hemvägen.
Vi har lagat mat och väntar bara på syster nu.
Det blir mumsig köttgryta med potatis och lite annat gott till ;)
Mm det luktar delicious verkligen..
Vi lyxade lite och köpte chirre till teven..
Less fat off course för dom är inte bara dom godaste utan dom är ju bara hälften så onyttiga också :P
-Ja tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0