Spring 2010


L-o-t-f-l-m-a-o:

Lying on the floor laufging my ass off.
Vi satte precis igång Playa del sol.
Ikväll är det nakenbad som gäller.. även för Tornving!

Det blev dags för årets första besök på gymmet idag!
Slutade fem idag vilket är lyx så vi passade på att slänga in ett gympass på shemat.
Gick skit bra, fick svettas ordentligt..
Imorn blir det nog bara kondition och låta kroppen vila lite från styrka.
Men gymm-besök blir det!

Efter gymet hann vi hooka med babesen som satt och käka på Dragon palace.
(Vi åt inte där..)
Köpte med oss en grillad kyckling och avocado hem och så fick vi också käka tillslut ;)
Jag älskar att vi har hittat motivationen, ska försöka och inte tjata om det nu varje dag men.. :P
-Det är så skönt!


Och nya kroppar kräver nya.. någonting typ ;)
Så en beställning var nästan nödvändig!
Var värkligen på tiden att unna sig nya underkläder- Check.
 Älskar dom, lixom våriga eller somriga!
Tycker jätte mycket om korsetten också men den kankse jag unnar mig lite senare..
Kan funka skit snyggt som linne också tror jag så too in one lite grann..
Men som sagt lite senare ;)





Väska, sandaler, armband och topp - Check.
Lite bohemiskt men en liten lyxtouch är jag ute efter..
Nu hoppas jag att vårleveranserna börjar trilla in på jobbet så man kan börja ta på det lixom.
Ta på vår/sommar 2010, det är vad jag vill.
Och helst så fort som möjligt, tack ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0