So sweet it can be to be me sometimes ;)



Summer, sweet, sweet summer....

Det är nog inte bara jag som är less på den skräpiga rean som just nu är utbudet hos dom flesta :/
Nu vill jag ha nytt & fräsht.
Ljusa färger och jag bara drömmer mig bort, ett par månader frammåt!
När våran stad är som vackrast vah..!

Igår skickade i alla fall Tiger sin första vårleverans till jobbet och man fick hopp om liv :P
Så snyggt och fräsht i härliga pastellfärger.
Jag måste visa ;)
Jag skulle vila ha allt men vi valde ut tre favoriter.. till att börja med :P


*En sån där lagom grov stickad tröja som man bara säger åh när man ser.. sjukt mjuk!
Ett måste alla sena sommarkvällar ;)

*Den lilla aprikosa.. jätte fin modell, satt så fint på och med en lite tajtare kropp i sommar.
Ja tack är det enda vi kan säga!

*Randigt linne för en så pass liten peng att det inte var något snack om saken. Funkar som sommarklänning också.
Perfket på beachen kan man tänka sig ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Alltihopa blir perfekt.. Kan man tänka sig ;-)

2010-01-08 @ 23:05:16
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0