Red bull, ramlösa & clementiner



Fy faan vilket tungt huvud jag burit på idag :/ Oboy..
Bakis var bara förnamnet, tur för mig att jag inte blir det så ofta.
Trots att vi i princip bara drack cider.. ah + två shottar som nog satte sina spår och sen bjöd ju förstås M på rosé i vanlig ordning ;)
Men det var värt det alla gånger, stört lyckad kväll!

Tog bussen till Issa.
Jätte mysigt.
God mat - potatisgrattäng med marinerad fläskfile & vitlöksbröd ;)
Ge mig nu, tack!
(vänntar på home delivery right now..)
Alla var taggade som fan.. härjade lagomt med guran och det sjöngs för Issie - Födelsedagsbarnet ;)
Fett kul och gå igenom alla bilder och inte minst alla filmer haha :P

Men nu vill jag ha maaat.
Har bara ätit en clementin och druckit lite ramlösa och redbull!
Har beställt kebab i bröd och cola från Caramba.
Jag älskar denn kebaben, stört god o nybakt bröd.. dreglar, Ja tack då vah!

Det blev ingen Ikea tripp som vi hade tänkt.
Carro var också bakis så vi stannade inne istället.
Bra beslut :P Kankse kör en tripp nästa söndag.. (?)
Any way.. nu borde käket komma snart, tack tack som fasen för igår babes' Love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0