Natti natti...


Kvällen smyger sig på och dagen börjar rinna ur mina händer.. med glädje ;)

Mami har hittat hit hihi.. hennes äckliga gäster i skafferiet är kvar, eller var kvar..
En klev i fällan idag men med mamsi äcklas för det.
Vi har poppat ikväll och i glasen serverar vi bubbelvatten.
Det är mys framför Paradise hotel :P

Jag fick en bra start på dagen, tidig men bra ;)
Vaknade till på cykeln, perfekt uppvärmming.. no more buss!
Veckans första pass - 45 minuter på bandte var vad jag hann med innan jobbet.
Kombinerade löpning & power-walk.
-Feels soo good..
Ger mig inte förns jag är där.
Förns jag står där med min slanka men tränade kropp :P

Steg för steg, piece by piece.. lite bättre lite snyggare vah.

*Kroppen ska tajtas till.
*Leendet ska förbättras - Bleka tänderna & fylla i läpparna så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0