My spring-look this year


 
Nu ska vi ju unna oss det vill ha har vi sagt.., det mesta i alla fall ;)
Det är vårat nyårslöfte :P Som en belöning om vi är dukitga med träningslöftet..
-Secret-skinny..

Jag ska köpa en Barbour jacka så fort vi får in vår kollektionen till jobbet.
Vet inte vilken men jag gillar modellen på bilden, en rejäl en.. men dom kiltade är också fina!
Sen ska jag ha en Longchamp väska givetvis ;)
Inte alls så dyra och jag kommer kunna ha den at all the time.
En svart eller marin..
Så vill jag ha ett par nya Converse skor.
Minst ett par :P
Har blivit lite kär i den lägre varianten.
Det vill jag i alla fall ha till våren och ett par stekiga briller som jag också kan ha at all the time!
Gärna ett par stora pilot glajjer..
Får gärna kosta lite bara dom håller!


Det är min vår önskelista kan man nog säga, mina top-4 haha :P
Så här ser jag ut i vår.. thats my wish:



Kommentarer
Postat av: Kristina

Snyggt!

Vi kommer vara värda allt!!!

2010-01-13 @ 19:45:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0