Middags idéer


Dagens gym prestation blev 70 minuter på löpbandet!
Intensiv power-walk i en timme sen var jag tvungen att varva ner i tio minuter.. svetten bah rann :P
-Good job haa..?

Efter det så passade jag på att handla lite till middagen.
Syrran gjorde skit god lax igår så jag gör samma ikväll då tänke vi ;)
Köpte lite clementiner också till frukt fantasterna!
Skit bra mellis när man är lite sugen på nått.
Det slank även ner en mörk chokladkaka i korgen.., oops.
Haha våran favvis men jag har inte rört den än faktist, har hållt mig till clementinerna..
Sparar den tills ikväll!

Jag kan bara konstatera att det nu har blivit en rutin, en ny livsstil nästan om man får vara lite dramatisk :P
Fan vad vi kör & kör & kör asså.. so far so good!

Har stökat bort julen nu också.. konkade bort granen och allting!
Ap-skönt.
Nu är våren välkommen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0