Materialist? Javisst :P



-Dagens skörd?

Fick några kassar med mig hem idag.. inga impulsköp, allt var planerat.. så, så då är det ju helt okej vah'
Om man säger så här, vårat nyårslöfte är inte dumt alls...
Busenkelt att hålla haha :P
-Vi ska unna oss det vi vill ha.... och idag var det det här som stod på önskelistan:


Två tröjor från Tiger's vårkollektion - Kärlek vid första ögonkastet..
Bilderna kunde ha blivit bättre men dom är underbara båda två ;))
Finns på Holmlunds för 1095:- och 1195:-





Det blev en vit Jet set Addiction klocka, så snygg och så värt..  


Nu är den min, paljettoppen som jag visade tidigare - Holmlunds förstås ;)



Hood tröja från Mouli., (ett rea-fynd) Nu har vi tre stycken men det är inte en för mycket :P



Träningskläder - Check.
Det blev ett par löpartights, tre basic-linnen och vikter till gymmet.


Sist men inte minst, ett par nya heels. Så efterlängtat.. Ja tack!

Nu blev det en snabbis det här.. hoppas det inte blev för raffsigt?
Visade det viktigaste nu iaf ;)
Men nu måste jag släcka så vi orkar upp imorn!
Natti natti...



Kommentarer
Postat av: Serri

Hej snyggis! Jättefint, älskar tröjorna från Tiger :) Du har en Award att hämta inne på min blogg för ett du är en fin fin tjej!



Kramar

2010-01-26 @ 19:32:20
URL: http://serritimes.blogspot.com
Postat av: Frida

Allt va ju superfint som vanligt när ni shoppar :D

2010-01-28 @ 21:52:29
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0