Make it the best year ever


Jag kunde inte må bättre!
Det är den andra januari 2010 och det är lördag och jag är ledig.
Wow altså.
Ledig hela helgen.. love it! Bäst och utnyttja den på bästa sätt då.


Fångade på bild på Birger någon gång efter tolvslaget vah.. Kärlek.

Igår var det nyårsdagen.
Dagen då hela sverige är stängt och stendött typ.
Jag var inte bakis trots ett sjukt lyckat nyår med massa alkohol :P
Lycka & Kärlek får beskriva mitt nyår.
Tack.
Fick mysigt sällskap av Carro igårkväll.
Eftersom hon inte kunda medverka på nyår så var en skvaller update nödvändig och det var även sushi kom vi fram till :P
Tog en promenix på kvällskvisten till Java och sushibuffé.
"Vi har ju handksar på oss..."
Carro smider planer :P
Tack för dom där sakerna som du säger och som du säger på så jävla rätt sätt <3
Haha så värt.. jag älskar er snyggaste tjejer!
Frida hann också kika förbi och få minnseluckorna ifyllda innan hon skulle hemmåt igen.
Love it.

"Du ska vara glad att jag stannar.. äh då vill jag inte ha dig." Fridi dissar taxi till Sävja tidigt på morgonen :P

Idag har jag inte gjort nått mycket och hade nog inte tänkt att göra heller men Matilda var tydligen sugen på galej och jag säger nog som syster på den frågan.
Det är hugget som stucket ;)
Kanske blir lite vin och Saluhallen ikväll trots allt!?


Lite bilder ffrån nyår. Har redan varit duktiga och laddat upp ett album på face men här kommer lite mer:
Törstig någon?





M beställde in lite cider till mig.. :P Haha jag dör.




Ska försöka visa lite mer bilder sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0