Let's dance premiär



Vi satt självklart bänkade framför teven.
Hör och häpna vi hade en liten candy bag också :P
*Host*
En liten en som vi alla gånger är värda efter veckans slit..

Imorse var jag på gymmet och svettades igen!
45 power på löpbandet var det jag hann med innan jobbet.
I make myself so proud, jag är så laddad!
-Skinny, here we go... åh pliis :P

Ah iaf..
Let's dance då.. med Mattias Andresson ur EMD haha :P Han har inre varit med favvis om man säger så men ikväll såg hans faktist inte töntig ut so han brukar (?) Och han var inte så pjåkig på att dansa faktist!
Kul that's for sure.

"Men synd på så fin jacka om han inte ska visa den nått..."


Fick lunch sällskap av syrris och C. Vi satte oss på Unico.. dom fikade och jag käkade tacotallrik med Loka i glaset.
Till middag blev det kyckling, igen.
Ikväll med en fräsh sallad till ;)
Det sitter i huvudet nu, det är inte ett måste det är ett val!




Btw så råkade jag svälja delar av min tung-piercing ikväll.. misslyckat!
Känns jätte konstigt att vara utan den, ska se om jag har en reserv kula någonstanns?
Well well..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ah synd att inte han fick glida in i den där röda sport-volvon och den där maffiga jackan..



Meeen...Ah skinny är vi iaf. redan i huvet, thats for sure

2010-01-08 @ 23:03:22
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0