Låt mig få en sexig Kinnanman kopia åtminstonde.....


Okeey.. så här är det!
Ikväll blev det snabba cash på bio med syster och the double c's några rader bakom oss :P
Så grymt äckligt bra film..
Vill bara se mer och mer av filmens sexigaste man - Joel Kinnaman.
Med eller utan mustash, med eller utan hår, i skorta och eller hoodtröja.. jag smälter!

En sånn där man vill jag ha, en rikigt sexig jävel haha...
Mer av hunken på söndag i Johan Falk filmen, can't wait.

Innan bion vart det dinner på Thai garden.
Lunchen var nyttigare, sallad, så det känss okej.. inte minst med tanke på hur vi körde på gymmet imorse ;)
Jag sprang som en dåre på löpbandet!




Byta plats med Rebecka Simonsson kankse? En fin dröm att vänta haha...

Har precis dushat av mig iaf, benen kunde inte blivit mjukare ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda för morgon dagens jakt haha :P
Trodde det skulle bli lungt men fröken Envall fick oss tillsut på andra tankar.
Födelsedags fest hos Issa och sen Birger - shake som ass och spana på kärlar..  ;)

Godnatt änglar.. jag drömmer redan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0