Kvällen bjuder på skratt..



Okey.. kvällen är med mig än så länge!
Ligger i soffan och myser och kollar givetvis inte på något annat än Rolandz med Robert Gustavsson.
Så jävla roligt haha ;)
Har hunnit med årets första power walk också och jag överlevde den alla gånger trots kylan ;)
Känns skit bra.. imorn går vi lite längre och hoppas på att inte Kirre börar blöda näsblod!

Inventeringen gick nästan som på räls idag måste säga och mina små älsklingar kikade in och gjorde mig varm i hela kroppen..
Mami hade varit på bio med systers kids idag och sen kom dom in och hälsade på sina favorit mostrar <3
Skit nöjda med en godispåse i högsta hugg., cuute.
-It made my day!


Ska snart masa mig in i dushen och sen ska jag kanske läsa vidare i boken jag började med igår ;)
Verkar helt okey än så länge men jag hoppas på att blo hooked haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0