Ikväll bidrar jag också... ;)


Nu har syster slutat jobba och är förhoppningsvis (snart) på väg hem..
Det har slutat snöa i alla fall.
Jag fick klä på mig och ta en snabbis till heidan för att handla lite och ladda busskortet.
-No biecykling tomorrow thats for sure.
(Felstav på cykling I know...)

Lax står i ugnen med massa vitlök och det luktar Fab asså.
Det luktar alltid god mat i vårat trapphus, så sykade när man är hungrig och vet att några brassar som bara den.. -Utan att bjussa oss vah.
Men ikväll bidrar jag med :P Så då får det gärna lukta...

Det blir lax med sallad och vitlöksbröd till, Ja tack säger min mage ;)

Efter lite middag ska vi hem till världens bästa mami och pyssla om henne lite och bara mysa!
Har köpt massa godis, Sommaren med Göran på dvd och ett par mysis byxor.. det behöver hon nu när hon blir sjukskriven ett tag!
Vill bara nalla på den där godispåsen nu men jag har klarat mig hela dagen (två bitar saknas) så nu ska jag minsan låta bli.. :P



Bästa låten right now är förstås Sheri - U got me good.. nu, bäst att kolla till laxen. Ciaao ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va ni är fina och omtänksamma mot lilla mamsen :) Nu blir hon nog superglad!



SAKNAR DEJ!

2010-01-28 @ 21:47:42
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

2010-01-29 @ 09:34:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

SAKNAR DE ME BABY....



Hon tyckte förstås att det var aldelles för mycket men hon blev jätte glad hihi <3

2010-01-29 @ 09:36:13
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0