Happy thuseday


Godmorgon torsdags läsare'

Idag har jag vaknat på helt rätt sida.
Började min lediga torsdag i dushen.
Efter det kokade jag ägg & te och har precis ätit världens godaste frulle, perfekta äggmackor ;)
Ja tack.
Vilken dag jag har framför mig..
Jag ska spendera lite tid på gymmet idag.. ett långt och ordentligt pass med både kondition & styrka!
Hoppas det är rätt lungt så jag får ett löpband ;)

Efter gymmet ska jag hooka med Fröken Envall för en helkvälls date kan man säga..
Strosa lite på rean och sen ska jag unna mig en fika, en lagom nyttig en :P
Sen är planen att vänta på syster så hon också får vara med, åka hem för lite god mat och Playa del sol och bara mysa!
Ni hör ju själva vah, helt awesome.


Kommentarer
Postat av: sofie

åh vilken söt thékopp :)

Låter som en dunder torsdag du har framför dig! :)

2010-01-07 @ 12:08:43
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Yes, I know.. bästa bästa!

Tack, visst är dom fina.. fått dom av en vän ;)

2010-01-07 @ 14:06:42
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0