En sista julfika..



God kväll bloggen!

Mami kom motvilligt hit ikväll också :P Hon tror att hon är till besvär och tycks inte riktigt förstå hur uppskattad hon är hihi...
Men det är ju bara mys så jag övertalade henne och hon tog med sig lite fika.
Så vi har precis ätit varma lussebullar och druckit ett glas iskall mjölk!

Nu ska jag bara måla naglarna och sen ska jag nog krypa ner i sängen, Kirre och mamsi får kika på Paradise hotel själva tror jag ;)
I'm not hooked haha.. fy fan vilket skräp program!

Nej vet du vad.. imorn ska jag upp lika tidigt som imorse så det är bäst att sätta fart.
Det blir träning innan jobbet- Precis som idag!
45 min på bandet fick mig att vakna till liv och jag siktar på det imorn också ;)
Förstår ju dock inte hur jag ska orka träna magen imorn?! Jordens träningsvärk men det är väl så det ska vara..


Lot's of love hugs ;)) Niighty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0