När allting inte riktigt går som man vill



Onsdag och idag innebär det ledig dag för min del..

Det blev ingen sovmorgon utan tidigt träningspass på gymmet med syster istället.
Vi tog cyklarna trots metrologernas varningar :P
Idag var det bara konditon på shemat, fast det var allt annat än bara!
Andra passet med dom nya vikterna på armarna - 0,5 kg på varje handled.
Vi körde 60 minuters power-walk i uppförsbacke och högt tempo.
-Ja tack till att börja varje dag så här ;)


Efter det skulle jag ha lunchat med Carro men tiden sprang tillslut ifrån mig så det blev ingen lunch för min del.
Typiskt :/

Jag fick ge mig ut i snökaoset istället.
Fy fan vilket väder..!
Tack & lov har vi ju ett av landets bästa sjukhus här men det är inte det lättaste att hitta alla gånger..
Men efter många-om-och men och mascara i hela ansiktet hittade jag tillslut rätt!
Mamsi blev utskriven och vi åkte hem tillsammans.
Om jag ändå hade haft bil tänkte jag..

Hungrig och kall när man kom hem förstås :/ Värmde mig med en dush och tog en skål med flingor och mjölk för att stilla hungern.
Gillar inte alls oregelbunda måltider men klockan var aldelles för mycket för lunch enligt mig men för tidigt för middag.
Vad ska man göra..? Nu ska jag stänga av American funniest och göra något åt min lockiga peruk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0