Nu ska inget få stoppa oss..



Nu är det ett faktum, beach 2010 ska bli det snyggaste någonsinn..
Med och utan kläder :P
Så nu kör vi stenhårt och för att kunna maximera träningen, på och utanför gymmet, behöver vi några hjälpmedel..

Imorn ska i köpa vikter som man kan ha på armleder och vrister när man tränar.
Jag kommer ha dom på armlederna..
Perfekt för att maximera våran powerwalk.
Mina överarmar är ett av mina issious så kan man snabba på det hela så.. ;)

Hopprep och pilatesboll vore också kanon, men en sak i tagt ;)
Hittade ett par jätte bra löpartights idag och det är värkligen något jag vill & behöver ha.
Altså löpartights och några bättre träningstoppar.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Sen är de ju bara ett plus att grejjerna finns i rosa ;-)

2010-01-24 @ 20:22:28
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0