Possibly the best ever.. I show you:

Kvällen började hemma hos oss.
Check.
Fin-Frida kom hit och vi började med den fantastiska maten!
Korkade upp en asti och mumsade jordgubbar medans maten var i ugnen.
Drog i lite mer lockar i håret och satte dit lite mer glitter vid ögonen :P
Vi åt, vi drack och sen åt vi lite mer..
Markus kom hit och gjorde damerna sällskap i den roliga kasta pengen leken!
Våran taxi kom som på beställning och tog oss ner till slottet.
Fyrverkeri, korka upp skumpan, skåla och gå vidare till Birger.
Där fortsatt alkoholen att flöda och tiden räckte inte riktigt till så mycker dans.
Men lite :P
Vi bytte pumpsen mot snowjoggings och började promendaden hemmåt.
Omöjligt att få taxi men det gjorde lixom inget.
Innan jag tillslut tog mig hem stannade jag till på statoil och köpte en korv :P
Mumms..
Hade ingen brådska i säng utan städade lite och åt lite mer pannacotta innan jag tillslut lät huvudet nudda kudden och somnade in som ett litet barn ;)

Kortfattat och med risk för att ha missat några detaljer kankse :P









Fick tyvärr ingen bra bild på kvällens dress.. men jag fullkomligt älskar den. Den är väldigt djupt urringad i ryggen och avslutas med en stor rosett i svanken kan man säga! Gör sig abslout snyggast utan bh så jag var altså bh-lös hihi..





















the end..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0