Don't tell me those mean things un less you really mean them off course?


Ska jag eller ska jag inte?
Syster är just nu ute och promenerar men jag blev kvar hemma :/
Jag ville också ute och känna kylan bita i kinderna, musiken pumpa i lurarna och bara känna att jag var igång.
Men det blev inte så ikväll!
Jag tappade lusten totalt, blev ledsen.. helt onödigt enligt mig.. fan också.
Funderade på att klä på mig iaf och gå ut själv men hur kul är det, piss!

Hoppas det börar någon mysig film snart..
Om inte en film så någonting jag kan titta på.
Tycka synd om mig själv lite och hämta täcket kanske.
Annars ska jag nog bädda ner mig och börja läsa en bok.
År och dar sen jag läste en bok.. kan vara mysigt om man har en bra.

Börjar svin tidigt imorn, inventering.
Önskar att vi hade teve i sovrummet nu.
Men inte än.
Åh sämsta avslutningen på kvällen.. it almost makes my cry, it does!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0