Don't forgett..



Kvällen kryper sig på.. jag myser i soffan en stund till med syster sen blir det sängen för min del.
Med eller utan sällskap återstår att se (?)

Idag var det jobb igen.
Men först!
Vaknade upp hemma hos mamsi i hennes sköna men knarriga säng :P Sov som ett barn, men inte mami :/
-Un fair!

Innan jobbet tränade jag, fast behöver jag skriva det?
Ingen som tvivlar längre hoppas jag ;) Nu är det min vardag och så enkelt är det med det.
Fick med mig syster, mycket roligare då..
Stryka i 30 min & kondition i 30 min - Dagens goda.

Till lunch blev det kyckling och körsbärstomater och till middag blev det ännu mera kyckling ;)
Fast i en vrål god sallad, thanks siz'
Middag när man kommer hem det kan man lätt vänja sig vid!

På jobbet såg jag ut så här:
Topp från Vila (Holmis)
Lackleggings från Veromoda (Också Holmis)
Shoes från Ten points och dagens accesoar var en ny, stor ring ;) Love it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0