Dagens tips:


Har du inte testat redan så måste du göra det!
Kastanjevatten.
Wow altså.. snacka om solkysst på några sekunder :P
Jag älskar det.
Billigare än den solspray jag brukar använda, mycket drygare och mycket lättare!

Nu har jag taggat till ordentligt för en kväll med Matilda, lite vin och en taxi till Saluhallen!
Hoppas Kirre taggar på jobbet ;)
Isf så är jag on it.. med lite kastanjevatten och nya fransar & lite hjälp av mina favoriter från Björn Axen.
Har till och med tänkt ut en look i huvudet.
Ett förslag till en outfit.. ja, jag gillar detta!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Så vart det inget :S

2010-01-02 @ 18:56:39
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0