Catch me if you can..


Friday night.. yes baby that's me ;))

Skönis kväll, mami är här ikväll också - Mysis mamsi <3
Vi har ätit en bit god mat nudå vah..
Pepparbiff med potatisklyftor, lök och paprika i ugn med *trumvirvell* bea haha :P 
Det var fett.. och FETT ;)
-Ja tack.
Efterrätten blir lite nyttigare i alla fall.
Färsk annanas med lite vaniljglass och eventuellt ckokladsås, hemmgjord in that case!

Vad ska man säga, det är Fredag och jag tränar.. idag med ;)
Skippade min sovmorgon idag för att träna med syster.
45 min power-walk i fet uppförsbacke med asset i tankarna dårå..
Sen gick Kirre och dusha (SOPA) och jag körde igenom mitt styrkepass x2.
-Stolt!

Vi har såklart följt Let's dance.
Kvällens favvisar var nog Klingan, Andreasson, Claudia och ehm vad mer.. ?
Ja, Sjödin är faktist rätt bra och Gudrun Shyman haha..
-Jag gillar många vah..
Nu?
Mer family mys när dom ändå är här hihi.

Hej på er vettja!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0