Bättre sent än aldrig eller något..


Okey, nu är jag sen med att visa mina klappar I know that.
Men dom är så fina och gjorde mig så himla glad så jag tänker lixom visa dom nu.
Inte allt men lite av det som gjorde sig bra på bild ;)
Sen är det ju faktist bara drygt en vecka sen, känns abslout som mycket mer men det är ju bara för att det har varit fullt upp och ren jul hysteri tror jag!



Odd molly loves you and you love odd molly.

Tre helt underbara plagg frånn Odd molly. Två blusar och en tunika.
Fick presntkort av vårat underabara jobb på vårat underbara jobb och unnade oss dessa..
Dom hade lägligt nog hamnat på 50%.
Blev även en skepparkavaj från Busnel i en härlig rosa.
Har en marin sedan innan och syster en i brunt.
Men syster har den på sig idag så jag får visa den sen!
Tack, tack för detta ;))



My hair loves this little cute thing.
Plattång/stylingtång från Obh nordica/Björn Axén. Det fick ett av presentkorten gå till ;)
Helt awesoem för luggen och skit smidig att ta med sig.



Mysiga underkläder från Sonia Rykiel och ett rött läppstift från Isa dora låg i två av mina paket som jag fick av tomten.
Nu måste jag bara vänja mig vid red hot lips så jag inte känner mig som en clown :P
Det är ju så snyggt..



Dagarna före jul var jag bara tvungen att unna mig några klappar till mig själv också!
Kan ju inte bara köpa till andra :P

Hunter stövlar och fleece strumpa till - To die for enligt mig.
Mössa
med pälsboll från Hpi.
Vi köpta fattist två mössor, en svart också.. lite dyrare men dom värmer och är så sjukt mysiga ju!
Så vill du vara lika mysig som jag ute i snön så är det bara att besöka mitt kära jobb..
Holmlunds är återförsäljare av både Hunter & Hpi ;))



Kommentarer
Postat av: Lovisa

jätte fina klappar!!! :)

tänkte bara fråga vad du använder när du har vitkanter och flera bilder på varandra, ses så snyggt ut

har själv börjat blogga, så man behöver ju lite tips :)

2010-01-02 @ 15:55:29
URL: http://lovisadj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja, men tack :)

Jag anväder ett program som heter Picasa.

Jätte lätt att använda och man kan göra jätte mycket kul med sina bilder där!

Sök på google, gratis att ladda hem :)

Ska kika dit nu genast då!

2010-01-02 @ 17:01:13
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

tackar så hjärtligt för tipset, de va ju en jätte kul och lättsamt program :D

2010-01-03 @ 16:45:51
URL: http://lovisadj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0