A bit depressing when you think about it..

Klockan var inte så mycket som jag trodde..
Så såvida jag inte skulle ta mig igenom halva boken redan ikväll så var det för tidigt för att krypa ner!
Är fortfarande inte på så bra humör men syster var inte ute så länge så jag tröstar mig väl med det.
Time to make peace again?


Sitter och suktar efter en helt annan årstid nu, sommar när får jag se dig igen?
Vill bara snabbspola januari februari och mars åtminstonde!
Bara ben, solkyssta kroppar, ett par snygga briller och lätta kläder..
Att bara behöva ta en tunn kofta eller jacka på kvällen om äns det!

Åh allt är ju så mycket lättare och man får till och med färg på händer & fötter - My gäd vilken lyx egentligen!







Det här lever jag på.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0