Would you be there waiting for me


Jag har dragit på mig en förkylning :/
Not so good.. nu måste jag värkligen göra allt som står i min makt för ar förebygga större skada!
Som att typ trycka i mig massa frukt - Säger fruktfantasten?
Vitlök i maten och en till två c-vitamamin-drinkar om dagen är kanske lite lättare för mig ;)
(Åt visserligen ett äpple igår och ett idag.. men det var kanske fjärde inom loppet av ett år)

Apropå mat.. blev så lycklig när vi kom hem idag!
Underbara dadi hade varit här med semlor åt oss och ställt utanför dörren ;)
Det kallar jag kärlek vah.
-Theenks..

Bänkskivan är ny betsad & ny lackad.. bättre bilder kommer men ni ser ungefär hur det ser ut, åh är sö nöjd!




Jag kan starkt rekomendera det här te:et.. skulle kunna vara det godaste jag druckit.

Om det blir någon träning imorn återstår att se. Vill träna men borde inte om det inte händer något magiskt inatt vill säga :P
Som i-och-för-sig inte är helt uteslutet med tanke på vilken film vi såg ikväll..
Nu kommer jag inte på vad den heter men den där som gick på 3:an ikväll med Kirby från Lipstick.
Gaaah jag vill också ha någon att kramas med men inte vem som helst. Det är det'
(Jag hoppas att han hittar mig inatt)

Men på tal om träning..
Idag blev det ett styrkepass följt av 40 minuter på bandet, rumplyft & situps.
Jag är nöjd.. men träningen OCH men en annan sak :P
En sak som jag köpte idag, sak och sak ett par as-balla shorts som med största sannolikhet åker på nästa gång jag ska ut och dansa vah..!
(Låter som jag skulle på Balldis eller nått sånt)

Innan jag lägger mig så måste jag tipsa om Systers ny-startade Bloppis. 
Clothes, shoes, bags, jackets.. you name it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0