When I grow up I wanna be famous and have boobies :P


Solen skiner fortfarande ute och jag funderar starkt på att uttnytja det lite istället för att bara sitta och glo på OS.
Inte för att jag ska klaga, har det vädligt mysigt under täcket men jag vet ju redan hur Sevriges match mot Finland slutatde :P

Väntar besök från Bo servise också men man vet aldrig när dom dyker upp :/
Dom ska få göra något åt våra iskalla element här i vardagsrummet.

Frukostmackorna ligger i alla fall i magen nu så lite frisk luft skulle nog bara göra mig gott ;)
Borde ju köpa hem lite frukt också :P
Taget, men lite volym i lurarna kan det bli vädligt bra..



Måste ju bara visa det kommande sovrumms collaget som ska sätta lite piff på väggen :P
-Nice or what?
Har inte bestämt ordning på snyggingarna än men bilderna är utvalda.
Nu ska vi bara vänta på att syskonen mailar lite pics på sina kids som vi kan framkalla på samma gång.

Finns inget bättre sätt enligt mig att göra sitt hem personligt än med foton.
Foton på sig själv och sina vänner eller bara sånt som på något sätt represnterar än själv ;)
Victoria Secret representerar altså oss ypperligt :P Det är min dröm..

Nu blir det en promenad!


Kommentarer
Postat av: Syster

Sovrummet kommer bli så snyggt med dom pumorna på väggen.

Thats life hah!

2010-02-22 @ 19:57:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0