What a great start on the day..


Blev väckt av kidsen som plingade på dörren imorse.
Mycket bättre än att vakna till alarmet på mobilen ;)
Men idag var dom ganska lätt roade, vi kollade på barnis och sen satte vi på en film så man hann vakna till liv :P

-Mormor.. får vi kolla på film? Sötast eveeer....

Sen blev det lunchdags, mami stekte pankisar idag igen på kidsens begäran :P
Efter det lekte jag kurragömma med dom och sen var det dags för utomhus aktiviteter.
Vi har en perfekt liten backe här utanför så på med termobraller och snowjoggings och så kör vi ;)

Men nu är jag ensam och ska väl snart packa träningsväskan och bege mig mot gymmet.
Idag ska jag träna ;)
Ska gymma först sen får vi se hur mycket ork jag har kvar för löpbandet!




Tuffa tjejen :P Min lilla prinsessa...



Stora killen.. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0