Vart är mitt mini apotek och min hälsokur?


Still sick, off course.. miracles don't happen here'

Sitter och snorar och tycker lite synd om mig själv, några timmars jobb och sen är det bara mysa jag har kvar på shemat den här veckan.
Nu måste jag boosta med lite frukt och massa c-vitamin.
Det är det här jag har bävat för, att åka på en förkylning som gör att jag tappar träningen.
För det är det jag gör.
3 pass den här veckan och fler lär det in te bli.
Nästa vecka vill jag köra på som vanligt men vi får väl se hur det ska gå till ;)
 
Nu ska jag ta en treo och göra mig iordning.
Är lite naturell idag och hoppar över långt hår :P Valmöjlighet så det heter duga vah.
Måste bli bättre på det..



-Hit me with your beautifull body.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0