You wanna feel how it feels? Get to know my friends!


En jävligt vacker söndag som pricket över i:et :P
Solen sken när jag vakande till liv imorse, lät bli att dra ner persiennen inatt och det var ju helt rätt gjort..
Huvudet var lätt som en plätt och inte alls bakis.
Jag hade inte tackat nej till en söndagsutflykt med varm choklad, pulka eller griller i solen som tema men lite family time var också mysigt ;)

Lördagen då? Ah vad ska man säga.. jag älskar dom här snygga vännerna som gör mitt liv till en dans på rosor ;)
Vi började kvällen hos Issie, sen en promenix till Bowlaget i snowjoggings :P
Man är ju ingen stjärna på bowling men det var kul ändå ;)
Men nästa gång bör nog jag och syrris vara i olika lag för att jämna ut matchen något.. :P

Efter bowlingen gick vi oss satte oss på Gillet för gott att dricka och fint folk att snacka med..
Vi kom väl till Saluhallen runt halv ett tror jag.. hata att köa där :/
Det enda negativa., men det är värkligen det enda.
I love it.. hörde musiken på lång väg vah, inget snack om bäst ställe!
Dansa, dansa våldtäcksman.. och fan vi dansa rå' ;)

Slutade på topp och snowjoggingsen åkte på igen, heelsen ner i väskan och sen blev det en promenix hem.
Mat paus på statoil, en treo och sen var det bara att sova som återstod..
Nybäddad säng och jag kände mig som en prinsessa med mina lena ben ;)

Nu blir det snart lite söndagsmys med Joss och syster.
Vi ska äta tacos och hyra film.. jag håller just nu på att törsta ihjäl :/
-Water baby, water :P Nu kör vi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0