Swedish Hasbeens i en butik nära dig :P


Nu tänkte jag tipsa & isnpirera för en av våren/sommarens hetaste sko-trender ;))
Ett måste på dina brunbrända fossingar i sommar.
På jobbet, på stan, på uteserveringen och på dansgolvet.. det är i alla fall så jag tänker använda mina!
-Like every day :P

Har förstås några favoriter och det blev inte helt otippat dom dyraste.. bara dom som kom i min favvis färg!
Det kostar att ligga på topp kan man säga.
Har två par sen tidigare (Peep toe & Peep toe super high) men det räcker inte :P
Nu finns det i alla fall ett stort utbud av träskor på Holmlunds.
Massa olika färger och modeller så ta en titt förbi oss vettja ;)

Här kommer ett litet smakprov:





























Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, jag kan bara inte tycka att de är snygga... Lucky me att jag jobbar på Bianco och har massor av fina skor att välja på till sommaren :)

2010-02-24 @ 10:31:07
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tja, vad ska man säga.. smaken är som baken ;))

2010-02-24 @ 23:25:40
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0