Hög tid för en dagens..


-Det finns några få fördelar med den här sjukskrivningen..
Dom är ytterst få och jag skulle självklart helst slippa men nu är det så att mamsi är sjukskriven och man måste helt enkelt bara vara positiv!

När middagen är serverad när man kommer hem.. det är något jag gillar, nej älskar!
Så var läget ikväll ;)
Mamsi är här och hon hade kycklingsalladen kläär när man klev innanför dörren.
-Sweetest ever....
Hon har även sytt en ny köksgardin åt herrskapet som också var på plats!

(No words needed)

Det är snart dags för final av Paradise Hotel :P Vi ska kolla.!
Ikväll blir det också fika och det blir årets första semla.. fy fasen vad gott.

Imorn ska jag träna haha :P Så är det med det och att fika innebär absolut inget ångest relaterat för mig ;) 
Nej, än har jag inte nått den fasen iaf.. ;)
Så det så....

Dagens look blev en måndagslook.
En vit topp, gråa jeansleggings & en lång mysig marin kofta. Det är fortfarande kallt på jobbet :P
Mina nya favorit accesoarer är min Jet set klocka och ringen..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0