Thats a handy man...


Det är Fredgasmys hemma hos oss.

Detta är vad jag har längtat efter hela dagen.. det är helg och det är att mysa hemma med mamsi och syrris ;)
Mamsi var faktist redan här när vi entrade dörren, käket var almost klärt och man blir bara så lycklig.
Jag är lycklig....

Imorse var det en stressad jag som satte mig på cykeln, men jag gjorde det och jag hann träna :P
5 dagar av 5 möjliga - so we speak.
Det tillhör lixom en del av vardagen nu och det har det aldrig gjort förr, det är det.
Nu vill jag ha resultat också.. åh vad jag drömmer om min sommar kropp haha ;)
Ge mig nu, tack + en hunk med samma tajta kropp som jag bara inte kan sluta dregla över.. ni vet, en sån vill jag ha!

Hur som helst..
Med det i bagaget så kan man värkligen njuta av helgen och jag har börjar redan ikväll.. ;)
Klyftpotatis med home-maid-super-nice-(beafs/biffar) och fetaostkräm och vitlöksbröd.
M M M jag är svag för god mat :P

Inte nog med det så blev det hembakat till teven också.
Morotskaka på faten ;)

Mer då.. Birro åkte äntligen ur Lets dance och fy fan rätt åt han.. bitter som bara den!?
-Va hände lixom.



Gymma, gymma och gymma lite till... Dejt imorn :P Godnatt och sov sött då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0