Uppfiffningar till hemmet..


Som jag skrev så fick vi en ny vision om hur vi vill ha vårat badrum.
Trähyllan vi har nu ska bytas ut mot en mörkare, snyggare variant.. så snyggt med lite gröna växter till.
Helst jätte stora :P
Fast med våra skills så går det väl sisodär och hålla dom vid liv där inne, plast kanske? :P
Det kommer kännas mycket fräshare och det kommer bli mycket snyggare!



Sen ska vi piffa till sovrumet lite också, så det känns mer som oss :P
Vi ska framkalla lite lagomt snygga bilder på våra secret-idoler.
Så jävla hot så jag smäller av, komemr bli drop-that.
Måste bara väla ut våra favis bilder, köpa några snygga ramar och sen ska dom upp!



Kommentarer
Postat av: Sara

Så ser mitt och Thomas (Baze) badrum ut. Vi har exakt den hyllan, och så lite gröna växter, i plastic eftersom hans fingrar är lika gröna som mina. Haha.

2010-02-01 @ 17:52:23
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: carolina

Det där kommer bli fint sweetheart :)

2010-02-01 @ 22:41:37
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0