Tisdagmorgon


Morning babes'

Nyvaken men jag har masat mig ur sängen och sitter framför the voice.. år & dar sen jag kikade på det!
Det är i alla fall brakfrulle på g i köket ;)
Vi handlade massa bra frukost material igår, det måste man ha hemma.

Jag får in ett konditionspass på shemat idag ;) Innan jobbet också..!
Igår gjorde vi en stark insats där:
Cirkus 30 minuters gymning och inget slarv vill jag lova 2x10 på samtliga maskiner vi har på shemat :P
Efter det fick vi ett varsitt löpband och där blev vi kvar i 60 minuter.
Tillsist varvade vi ner i stretchingen och klämde in 2x30 situps och rumlyft.

Men nu ska jag käka och sen ska jag också göra mig iordning.
Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0